A Lépés Magazin oldalon ingyenes hirdetésfeladási lehetőséggel várják az érdeklődőket. Aki tehát állást kínál, most ingyenesen meghirdetheti azt. Egyre több a betöltetlen állás, a munkaerőhiány több szektort is súlyosan érint. Nem csoda, hogy ha az állás, hirdetés, munka, job szavakra rákeresünk, több millió találatot kapunk.
Nem mindegy azonban, hogy hol hirdetünk állást. Olyan helyen érdemes, ahol a jelentkezők megtalálják a hirdetést, ahol tehát a kereslet és a kínálat találkozik. A Lépés Magazin egy ilyen hely, a hasznos és érdekes hírek, információk sok-sok látogatót vonzanak, olyanokat is, akik épp állást keresnek. Legyen szó akár az aktuális hírekről, érdekességekről, akár a technológiai újdonságokról vagy utazási tippekről, programajánlatokról, mindezeket megtaláljuk a Lépés Magazin oldalon.
A jó álláshirdetés
Fontos az is, hogy ha állást hirdetünk, azt hogyan tesszük meg. Az álláshirdetés megfogalmazásakor legyünk világosak és fessünk vonzó képet az általunk kínált állásról. A nyelvhasználat legyen egyszerű és azzal is kitűnünk a tömegből, ha kreatívak vagyunk. Vannak bizonyos alapszabályok, melyeket be kell tartani. Az álláshirdetésnek legyen címe, ez nagyon fontos, így csak azok olvassák majd el a hirdetést, akiket valóban érdekel. A cím lehetőleg maga az állás megnevezése legyen, és ilyenkor fogalmazzunk egyértelműen. Ha könyvelőt keresünk, azt írjuk a hirdetésbe, a kreativitást hagyjuk későbbre. Az álláshirdetés elején foglaljuk össze egy-két mondatban, hogy mit is takar az állás. Ez ne legyen túl hosszú, mert így unalmassá válhat. Fontosak a részletek, de ezek majd a munkaköri leírásban válnak igazán azzá. Mit kínálunk mi? Ez is nagyon fontos pont, mint ahogy az is, hogy mit várunk el a jelentkezőtől. Ne feledkezzünk meg a cégünk bemutatásáról sem, még ha egy nagy világcég számára keresünk alkalmazottat, akkor is vegyük a fáradságot a cég bemutatására.
A kreativitás jutalma
A kreatív, rendhagyó hirdetéseknek mindig megvan a jutalma, ez pedig a több elérés, a nagyobb népszerűség. Emellett egy vonzó hirdetésre többen fognak jelentkezni. A hirdetésből nagyon sok minden kiderül a munkakultúráról, ha például egy feltörekvő startup keres új munkatársat, a hirdetés szövegezése lehet lazább. Összességében minden a kínált munkakörtől és a cégtől függ, ne rugaszkodjunk el a valóságtól és a hirdetés mindig legyen összhangban a kínált állással és a cégkultúrával. Azonban még így is lehetünk kreatívak, úgy a szövegezésben, mint a grafikai megjelenítésben.